یک‌برداشت

"یک‌برداشت" حاوی برداشت من از موضوعات مختلف است.

یک‌برداشت

"یک‌برداشت" حاوی برداشت من از موضوعات مختلف است.

اینجا از کتابی که خوانده‌ام می‌نویسم، از فیلمی که دیده‌ام، از یک بازی یا یک موسیقی. ممکن است درباره‌ی یک اتفاق اجتماعی بنویسم یا از یک مشاهده‌ی ساده. اینجا شبیه به یک دفتر مشق برای من خواهد بود که در آن تمرین نوشتن می‌کنم.

تجربه و هنر زندگی

جمعه, ۱۷ دی ۱۳۹۵، ۰۸:۳۹ ب.ظ

نشر گمان یک مجموعه‌ی بسیار خوب به نام "تجربه و هنر زندگی" دارد. موضوعات مجموعه گستردگی قابل‌قبولی دارند و سلیقه های زیادی را دربر می‌گیرند. کتاب‌های مجموعه از بیماری گرفته تا اینترنت و از دروغ گرفته تا کمونیسم حرف برای گفتن دارند. از بیماری گفته و اینکه ما پس از بیماری چه تغییراتی پیدا می کنیم و مواجهه‌ی ما با بیماری چگونه است.در "نظر به درد دیگران" سوزان سانتاگ از رسانه های بصری و به‌طور مشخص از عکس گفته و اینکه عکس‌ها چگونه بر ما تاثیر می‌گذارند. اهمیت مجموعه از این جهت است که عمده‌ی کتاب های آن برای بار اول است که ترجمه و چاپ می‌شوند و مسائل آن ها مسائل کاربردی و به‌درد‌بخوری هستند.

به نظر من، اسم مجموعه خوب نیست. وقتی اولین‌بار این اسم را شنیدم گفتم حتماً از این نوشته‌های چگونه در یک هفته پول‌دار شویم است اما وقتی اسم کتاب‌ها را خواندم و ورقشان زدم دیدم این‌طور نیست. البته برای اسم مجموعه و دلیل نام‌گذاری آن در ابتدای کتاب‌ها توضیح مبسوطی داده ‌شده‌است اما بااین‌وجود به نظرم می‌شد اسم بهتری برای مجموعه انتخاب کرد.

تجربه و هنر زندگی مجموعه‌ی قابل‌احترامی است و ارزش دارد که بابتش هزینه کنید. در اینجا می‌توانید لیست کتاب‌ها را ببینید و اگر اهل مطالعه‌ی کتاب الکترونیک هستید می‌توانید در طاقچه کتاب‌ها را با قیمت مناسب‌تری تهیه کنید.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی