یک‌برداشت

"یک‌برداشت" حاوی برداشت من از موضوعات مختلف است.

یک‌برداشت

"یک‌برداشت" حاوی برداشت من از موضوعات مختلف است.

اینجا از کتابی که خوانده‌ام می‌نویسم، از فیلمی که دیده‌ام، از یک بازی یا یک موسیقی. ممکن است درباره‌ی یک اتفاق اجتماعی بنویسم یا از یک مشاهده‌ی ساده. اینجا شبیه به یک دفتر مشق برای من خواهد بود که در آن تمرین نوشتن می‌کنم.

instapaper

شنبه, ۲۴ مهر ۱۳۹۵، ۰۷:۳۲ ب.ظ

امروز با یک اَپ بی‌اندازه کاربردی با امکانات بسیار زیاد آشنا شدم و حیفم آمد که آن را به شما هم معرفی نکنم. بدون شک بارها برای همه‌ی ما پیش آمده که مطلبی را در سایت‌های مختلف دیده‌ایم اما در آن لحظه حوصله یا زمان مطالعه‌ی آن را نداشته‌ایم. بنابراین بیخیال خواندنش شده‌ایم، آن را درجایی کپی کرده‌ایم و یا آن را در یک تب جداگانه نگه‌داشته‌ایم تا بعداً مطالعه‌اش کنیم. همه‌ی این‌ها بدون شک مشکلاتی را برای ما به وجود آورده است. اَپ instapaper به‌راحتی این مشکل را حل می‌کند. برای استفاده از آن کافی است از گزینه‌ی اشتراک‌گذاری استفاده کرده و مطلب را بهinstapaper  بدهید. instapaper مطلب را برای شما نگه می‌دارد تا بعداً بتوانید آن را به‌راحتی و بدون نیاز به اینترنت مطالعه کنید. این اَپ می‌تواند تعداد بی‌شماری صفحه را برای شما نگه‌داری کند، امکان جست‌وجو در میان مطالب را برایتان فراهم کند، مطالب ذخیره‌شده را هایلایت کرده و یادداشت موردنظرتان را برای آن بنویسد، نوشته‌های انگلیسی را برایتان بخواند، سایز نوشته و رنگ پس‌زمینه را به‌دلخواه شما تغییر دهد و بسیاری امکان دیگر که بدون شک به امتحانش می‌ارزد. instapaper نسخه‌ی اندروید، ios و افزونه‌ای برای گوگل کروم دارد بنابراین برای استفاده در هر پلتفرمی مناسب است. آخر اینکه نسخه‌ی پرمیوم اَپ امکانات بیشتری نسبت به نسخه‌ی عادی آن دارد که می‌توانید آن را بخرید و یا از سایت‌های ایرانی به‌رایگان دانلود کنید.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی